Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou – Milada Jurošková
Milada Jurošková
Bachelor's thesis
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Analysis of Brand Awareness on the Market of Natural Cosmetics
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou, a to konkrétně značky Havlíkova přírodní apotéka. Hlavním cílem práce bylo zjistit známost značky Havlíkova přírodní apotéka v Ostravě a okolí. Průzkum byl prováděn pomocí elektronických dotazníků. Z výzkumu vyplývá, že značka Havlíkova přírodní apotéka není velmi známá. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the brand awareness on the market of natural cosmetics, of the brand Havlíkova přírodní apotéka. The main goal was to find out how well is brand Havlíkova přírodní apotéka recognized in Ostrava and its surroundings. The survey was performed by electronic questionnaire. From the research imply that the brand Havlíkova přírodní apotéka is not one if the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135331
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2019
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Jana Hodulová
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková -
Právní aspekty certifikace přírodní kosmetiky a bio kosmetiky v EU a v ČR
Barbora Heczková -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková