Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou – Milada Jurošková
Milada Jurošková
Bakalářská práce
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Analysis of Brand Awareness on the Market of Natural Cosmetics
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou, a to konkrétně značky Havlíkova přírodní apotéka. Hlavním cílem práce bylo zjistit známost značky Havlíkova přírodní apotéka v Ostravě a okolí. Průzkum byl prováděn pomocí elektronických dotazníků. Z výzkumu vyplývá, že značka Havlíkova přírodní apotéka není velmi známá. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of the brand awareness on the market of natural cosmetics, of the brand Havlíkova přírodní apotéka. The main goal was to find out how well is brand Havlíkova přírodní apotéka recognized in Ostrava and its surroundings. The survey was performed by electronic questionnaire. From the research imply that the brand Havlíkova přírodní apotéka is not one if the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/135331
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Jana Hodulová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Přírodní kosmetika - fakta a mýty
Ievgeniia Poliakh -
Čisticí prostředky a kosmetika vyrobená z přírodních zdrojů
Hana TKAČÍKOVÁ -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Communication strategies in blogs focusing on natural cosmetics products
Jana KLÍMOVÁ -
Složení kosmetických přípravků a výzkum zaměřený na používání přírodní kosmetiky
Lenka Kreslíková -
Názvy produktů české přírodní kosmetiky
Eliška Pešková -
Consumer perception of the dermo cosmetics brand in the Czech Republic, Slovakia, and Hungary: case study L´Oréal Vichy
Nikola Lomenčíková