Bc. Lidia Panova

Bachelor's thesis

Moderní formy marketingové komunikace

Modern forms of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá moderními formami marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury týkající se této problematiky. Praktická část je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tchibo na českém trhu. Byla provedena analýza konkurence a zhodnocení současného obchodního modelu společnosti. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit, nakolik …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with modern forms of marketing communication. The theoretical part is based on specialized literature on this issue. The practical part is focused on the marketing communication of the company Tchibo on the Czech market. An analysis of the competition and an evaluation of the current business model of the company were carried out. In the practical part, a questionnaire was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Mgr. Pavel Kotyza

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní