Bc. Lidia Panova
Bachelor's thesis
Moderní formy marketingové komunikace
Modern forms of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá moderními formami marketingové komunikace. Teoretická část vychází z odborné literatury týkající se této problematiky. Praktická část je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Tchibo na českém trhu. Byla provedena analýza konkurence a zhodnocení současného obchodního modelu společnosti. V praktické části bylo provedeno dotazníkové šetření s cílem zjistit, nakolik …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with modern forms of marketing communication. The theoretical part is based on specialized literature on this issue. The practical part is focused on the marketing communication of the company Tchibo on the Czech market. An analysis of the competition and an evaluation of the current business model of the company were carried out. In the practical part, a questionnaire was …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xuyra/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová