Barbora Lukešová
Bachelor's thesis
Komunikační kampaň značky Horeca Select
Communication Campaign Of Brand Horeca Select
Abstract:
Společnost Makro Cash & Carry se v roce 2013 rozhodla, že investuje do komunikační kampaně na podporu vlastní značky Horeca Select. Hlavními osobami této kampaně jsou šéfkuchaři známých restaurací a zároveň jsou i zákazníky tohoto velkoobchodu. Tato bakalářská práce se zabývá komunikační kampaní vlastní značky Horeca Select, kterou výhradně vlastní a prodává velkoobchod Makro Cash & Carry. Práce popisuje …moreAbstract:
Makro Cash & Carry in 2013 decided to invest in a commnunication campaign to promote its own brand Horeca Select. The main protagonists of this campaign are chefs of well-known restaurants and also customers of the wholesaler. This bachelor thesis deals with communication campaign of own brand Horeca Select, which owns and exclusively sells wholesale Makro Cash & Carry. This thesis describes the various …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Lukešová, Barbora. Komunikační kampaň značky Horeca Select. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Nové trendy v oblasti in-store komunikace
Karolína Pavlicová -
Role in-store komunikace v obchodním řetězci Globus
Veronika Karbanová -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková