Marketingová strategie společnosti Snuggswear, s.r.o. a návrh na její vylepšení – Natálie Široká
Natálie Široká
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Snuggswear, s.r.o. a návrh na její vylepšení
Marketing strategy of the company Snuggswear, s.r.o. and proposal for its improvement
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnocení stávající marketingové strategie společnosti Snuggswear a poskytnutí návrhů na její vylepšení. Snuggswear je původem česká společnost, která se zaměřuje na výrobu a prodej menstruačního spodního prádla a dalších produktů týkajících se intimního zdraví. Teoretická část práce se zaměřuje na definici pojmů marketing, marketingový mix, komunikační mix, SWOT …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current marketing strategy of the company Snuggswear and provide suggestions for its improvement. Snuggswear is originally a Czech company that focuses on the production and sale of period underwear and other intimate health products. The theoretical part of the thesis focuses on the definition of the terms marketing, marketing mix, communication mix …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89123
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedúci: Milan Postler
- Oponent: Tomáš Sadílek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89123
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Návrh marketingové strategie pro společnost Aeroškola
Kateřina Kováříková -
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Marketingová strategie pro otevření motokrosové prodejny na Slovensku
Ilona Havelková -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingová strategie podniku
Lenka Gubíková -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková