KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD) – Bc. Adéla ANDĚLOVÁ
Bc. Adéla ANDĚLOVÁ
Diplomová práce
KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD)
Cultural enrichment through reading in ESL classes (Bog Child by Siobhan Dowd)
Abstract:
The thesis deals with the topic of cultural enrichment through reading in English as a second language classroom. In the background chapter, the terms children's and young adult literature are defined and characterized. The reasons for inclusion of literature into English classes are explained as well as the models of teaching literature. The greatest importance is put on the cultural enrichment model …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá tématem kulturního obohacení prostřednictvím literatury v hodinách anglického jazyka. Teoretické východisko práce definuje termíny dětská literatura a literatura pro mládež. Důvody pro využívání literatury v hodinách angličtiny a různé modely práce s ní jsou taktéž diskutovány. Největší důraz je přitom kladen na model prosazující kulturní obohacení. Z toho důvodu se práce …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Magdaléna Potočňáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANDĚLOVÁ, Adéla. \textit{KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD)}. Online. Diplomová práce. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/cqd482/.
Jak správně citovat práci
ANDĚLOVÁ, Adéla. KULTURNÍ OBOHACENÍ PROSTŘEDNICTVÍM LITERATURY PRO MLÁDEŽ V HODINÁCH ANGLICKÉHO JAZYKA (BOG CHILD). Plzeň, 2016. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / AJ-ČJ
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické využití strukturalistické interpretace textu v povídkové tvorbě K. V. Raise
Anna Kovalská -
Tematika smrti v dětské literatuře. Didaktické využití v hodinách ČJL na ZŠ.
Petra MASOPUSTOVÁ -
Ambivalence a kontrasty jako základní prvek v tvorbě Ivana Alexandroviče Gončarova (praktická aplikace v hodinách světové literatury)
Martin BARTOŠEK -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Literatura pro mládež s tematikou holokaustu v recepci žáků základní školy (Morris Gleitzman - Kdysi, John Boyne - Chlapec v pruhovaném pyžamu)
Andrea STRÁNÍKOVÁ -
Práce s textem v hodinách českého jazyka a literatury v 6. ročníku ZŠ
Kristýna Matysová -
Motiv traumatu v dílech vybraných autorek současné české psychologické prózy: interpretace a didaktické využití v hodinách českého jazyka a literatury na střední škole
Markéta MACHÁŇOVÁ -
Učebnice a další literatura v hodinách hudební výchovy na 2. stupni základní školy a na nižším stupni víceletých gymnázií
Jitka ČMOKOVÁ