Analýza marketingového mixu výrobků společnosti Cake Factory, s.r.o. – Bc. Jakub Holeček
Bc. Jakub Holeček
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu výrobků společnosti Cake Factory, s.r.o.
Anotace:
Má bakalářská práce, jak podle názvu vyplývá, je zaměřena na analýzu marketingového mixu konkrétní společnosti. První část bakalářské práce obsahuje literární rešerši, a to konkrétně teorii marketingu a jednotlivých nástrojů marketingového mix. Druhá část je tvořena praktickou částí, kde je představení firmy a dále v praxi rozebrány jednotlivé složky marketingového mixu. V závěru práce jsou prodiskutovány …víceAbstract:
My thesis, under both the name implies, is focused on analyzing the marketing mix concrete company. The first part of the thesis contains a literature review, namely the theory of marketing tools and marketing mix. The second part consists of the practical part, where the introduction of the company and in practice, discussed the various components of the marketing mix. In conclusion the results obtained …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/m2ivu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marcela Juraszková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová