Bc. Jakub Holeček

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu výrobků společnosti Cake Factory, s.r.o.

Anotace:
Má bakalářská práce, jak podle názvu vyplývá, je zaměřena na analýzu marketingového mixu konkrétní společnosti. První část bakalářské práce obsahuje literární rešerši, a to konkrétně teorii marketingu a jednotlivých nástrojů marketingového mix. Druhá část je tvořena praktickou částí, kde je představení firmy a dále v praxi rozebrány jednotlivé složky marketingového mixu. V závěru práce jsou prodiskutovány …více
Abstract:
My thesis, under both the name implies, is focused on analyzing the marketing mix concrete company. The first part of the thesis contains a literature review, namely the theory of marketing tools and marketing mix. The second part consists of the practical part, where the introduction of the company and in practice, discussed the various components of the marketing mix. In conclusion the results obtained …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích