Specifika spolupráce rodiny a školy se žáky s odlišným sociokulturním zázemím – Bc. Petra BAŤOVÁ
Bc. Petra BAŤOVÁ
Bakalářská práce
Specifika spolupráce rodiny a školy se žáky s odlišným sociokulturním zázemím
Specifics of family and school cooperation with pupils with different socio-cultural backgrounds
Anotace:
Tato práce je zaměřena na téma v dnešní době poměrně aktuální, a to spoluprací mezi školou a rodinou žáka, pocházejícího z odlišného sociokulturního zázemí. Teoretická část se zabývá osobností dítěte předškolního věku, typy a funkcí rodiny a její spolupráce se školou. Další část tvořila oblast české školství versus cizinci a postupné začleňování romských žáků do běžných škol. V praktické části se pomocí …víceAbstract:
In my work, I focused on a frequently debated topic of the cooperation between the school and the pupils' families of different socio-cultural background. The theoretical part of my work deals with the preschool-age child's personality, types and functions of the families and their cooperation with the school. The next part concerns the Czech educational system versus foreign pupils and the gradual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Kurková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAŤOVÁ, Petra. Specifika spolupráce rodiny a školy se žáky s odlišným sociokulturním zázemím . Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Míra rizika syndromu vyhoření u učitelů pracujících s dětmi s PAS v Praze
Denisa ZACHARIÁŠOVÁ -
Inkluzivní vzdělávání a možná rizika nepříznivého dopadu na sourozence dětí s postižením
Kristýna Sekaninová -
Rizika vývoje dítěte v prostředí rodiny s jedincem s duševním onemocněním
Lucie Tomanová -
Analýza intervence u dětí s rizikem poruch chování s nařízenou ústavní a ochrannou výchovou
Radka Lišková -
Rizika spojená s přijetím dítěte do náhradní rodinné péče z pohledu biologických dětí náhradních rodičů
Pavlína Říčná -
Postoj sociálních pracovníků a muzikoterapeutů k muzikoterapii s dětmi s poruchou autistického spektra
Nina Matoušková -
Hodnocení rizika vzniku flebitidy u dětí s onemocněním diabetes mellitus
Gabriela SVĚTNICKÁ -
Žáci prvního stupně ZŠ a jejich vztah k autoritám v prostředí rodiny a školy
Kateřina Hatalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva