Bc. Martin KUP

Diplomová práce

Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace

IPEX a.s. - www.ipex.cz

A web presentation of selected subject, the proposal of a new internet marketing communication
Anotace:
Diplomová práce pojednává o webové prezentaci www.ipex.cz a internetové marketingové komunikaci společnosti IPEX a.s., podnikající v oblasti telekomunikačních služeb. Tato práce se snaží najít vztah mezi auditem webové prezentace firmy, auditem celkové interne-tové marketingové komunikace a plánováním nové internetové marketingové komunikace pro následující rok. V praktické části jsou realizovány audity …více
Abstract:
This diploma thesis discusses www.ipex.cz website and internet marketing communications of IPEX a.s., doing business in the field of telecommunications services. This thesis seeks to examine the relationship between company website audit, internet marketing communications audit and a new plan of internet marketing communications for following year. In the practical part is realized audit of company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor: 18572

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Peter Štarchoň, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KUP, Martin. Webová prezentace vybraného subjektu a návrh nové internetové marketingové komunikace. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Magisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace