Natalya Maslova

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie pro prodej českých kovoobráběcích strojů na ruský a ukrajinský trh

Proposal of marketing strategy for export of czech machining tools to ukrainian and russian markets
Anotace:
Cílem této práce je zanalyzovat tržní pozicí firmy Kovosvit MAS, a.s. na ruském a ukrajinském trhu, provest konkurenční srovnání s cílem zjistit vyhody a nevyhody zkoumáné firmy ve vztahu ke konkurenci a uvest praktický případ zavedení produkce do jednoho ukrajinského podniku, a to ze strany importéra. První kapitola je věnovaná teorii marketingu a marketingového mixu na průmyslovém trhu. V druhé kapitole …více
Abstract:
The aim of the thesis is to make a proposal for improvement of particular parts of the marketing mix for the czech company Kovosvit. The fisrt part of the thesis is devoted to the theory of industrial marketing and marketing mix. In the second chapter you will find Kovosvit MAS,a.s. description and analysis of its current marketing strategy for designated markets. The third chapter describes enterpreneurial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2009
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Luboš Břenda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16207