Lucie PŘIBYLOVÁ
Bakalářská práce
Spirála mlčení v online světě
Spiral of Silence in Online World
Anotace:
Podkladem pro tuto práci je teorie Spirály mlčení, která se zabývá tím, "proč se lidé jako sociální bytosti obávají izolace od svého okolí (...) aby zabránili izolaci a aby nedošlo ke ztrátě popularity a úcty, lidé neustále pozorují své okolí. Snaží se zjistit, které názory a způsoby chování jsou převládající a také které se stávají více populární. Na veřejnosti se chovají jejich odpovídajícím způsobem …víceAbstract:
The basis of this work is theory Spiral of silence, which deals: " Why people as social being are worried of social isolation.(...)People want to avoid isolation with watching views in the area, because they do not want lose popularity and respect. People search views and patterns of behavior, which are majority and become more popular. In the public behave people according to this majority [Noelle …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. František Kalvas, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBYLOVÁ, Lucie. Spirála mlčení v online světě. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociologie
Práce na příbuzné téma
-
Spirála mlčení v online a offline prostředí
Lucie PŘIBYLOVÁ -
Marketingove komunikace spolecnosti DCT Czech s.r.o. v online prostredi
Lukáš Toman -
Bezpečnost dětí v online prostředí
Anna Wittbergerová -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Návrh průvodce bezpečného chování v online prostředí pro žáky na 2. stupni základní školy
Eliška Terlová -
Budování osobní značky v online prostředí
Recmanová Recmanová -
Analýza marketingové komunikace podniku Moje dílna z.s. v online prostředí.
Gabriela Hastíková