Bc. Recmanová Recmanová

Diplomová práce

Budování osobní značky v online prostředí

Personal brand building in online environment
Anotace:
Cílem této diplomové práce je navržení modelu, jak tvořit osobní značku online, na základě rozhovorů s lidmi, kteří svou značku online již vybudovali a na základě jejich doporučení. Tohoto cíle je dosaženo sestavením teoretického modelu a jeho zhodnocením prostřednictvím kvalitativního výzkumu ve formě expertních rozhovorů. V první kapitole jsou představeny základní teoretické pojmy spjaté s danou …více
Abstract:
The aim of this thesis is to design a model of how to create a personal brand online, based on interviews with people who have already built their brand online and based on their recommendations. This goal is achieved by compiling a theoretical model and its evaluation through qualitative research in the form of expert interviews. The first chapter introduces the basic theoretical concepts related …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/hxe9c/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management