Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby – Ing. Aneta Průšková
Ing. Aneta Průšková
Master's thesis
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
The Prominent Figures of the Czech Contemporary Audio-visual Advertising Creation
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, zejména v ní se vyskytujících rolí výjimečných tvůrčích osobností v České republice. Práce se zaměřuje především na soudobé reklamní tvůrce – vybrané zahraniční a zejména české. Cílem práce je identifikovat autorské postupy jednotlivých autorů – popsat jimi použité tematizace reklamního sdělení a zejména metody vlastního traktování marketingového …moreAbstract:
This thesis follows up audio-visual advertisement, namely the exceptional figures involved therein in the Czech Republic. The papers’ focus is aimed at contemporary creators – selected foreign and especially Czech. The objective here is to identify the approach of the individual authors and describe the different methods and themes they use within their advertising message as well as the way they deal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ddq5a/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Audiovizuální tvorba původních obyvatel Severní Ameriky
Nikola Klinger -
Operní tvorba Josefa Berga na jevišti a televizní obrazovce
Jakub Kořínek -
Audiovizuální tvorba týkající se sluchového postižení
Jindra Maršálková -
Televizní tvorba pro náctileté
Vendula Hlásková -
Organizační struktura a dramatická tvorba v Televizním studiu Ostrava v letech 1991-2016
František Horvát -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman