Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby – Ing. Aneta Průšková
Ing. Aneta Průšková
Diplomová práce
Osobnosti soudobé české audiovizuální reklamní tvorby
The Prominent Figures of the Czech Contemporary Audio-visual Advertising Creation
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou audiovizuální reklamy, zejména v ní se vyskytujících rolí výjimečných tvůrčích osobností v České republice. Práce se zaměřuje především na soudobé reklamní tvůrce – vybrané zahraniční a zejména české. Cílem práce je identifikovat autorské postupy jednotlivých autorů – popsat jimi použité tematizace reklamního sdělení a zejména metody vlastního traktování marketingového …víceAbstract:
This thesis follows up audio-visual advertisement, namely the exceptional figures involved therein in the Czech Republic. The papers’ focus is aimed at contemporary creators – selected foreign and especially Czech. The objective here is to identify the approach of the individual authors and describe the different methods and themes they use within their advertising message as well as the way they deal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ddq5a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Audiovizuální tvorba původních obyvatel Severní Ameriky
Nikola Klinger -
Operní tvorba Josefa Berga na jevišti a televizní obrazovce
Jakub Kořínek -
Audiovizuální tvorba týkající se sluchového postižení
Jindra Maršálková -
Televizní tvorba pro náctileté
Vendula Hlásková -
Organizační struktura a dramatická tvorba v Televizním studiu Ostrava v letech 1991-2016
František Horvát -
Nejčastější problematika oboru Zvuková tvorba v pojmech a praktických příkladech
Jiří Gráf -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost
Oliver Holman -
Kreativita v reklamě. Jak oslovit zákazníka a poskytnout mu zkušenost.
Jakub Kabourek