Unterricht in Zeiten von Corona: Herausforderungen an die DaF-Lehrkräfte und ihre SchülerInnen – Bc. Elizabeth Tichá
Bc. Elizabeth Tichá
Bakalářská práce
Unterricht in Zeiten von Corona: Herausforderungen an die DaF-Lehrkräfte und ihre SchülerInnen
Lessons in times of Corona: A look at the challenges from the point of view of teachers and students
Abstract:
My bachelor thesis deals with the topic of how teachers and students of a selected eight-year grammar school dealt with online teaching during the COVID-19 Pandemic, focusing on German lessons. In March 2020, all schools in the Czech Republic abruptly closed and teaching continued exclusively online. Both teachers and students had to cope with this new and unusual situation. Two German teachers and …víceAbstract:
Moje bakalářská práce se zabývá tématem, jak se učitelé a žáci vybraného osmiletého gymnázia vypořádali s online výukou v době Pandemie COVID-19, se zaměřením na hodiny němčiny. V březnu 2020 se všechny školy v České republice náhle uzavřely a výuka pokračovala pouze online. Jak učitelé, tak i žáci se s touto novou a neobvyklou situací museli vypořádat. Byli dotazováni dvě učitelky němčiny a žáci navštěvující …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r3kxr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2022
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Německý jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zvládání online výuky u starších učitelů němčiny
Zlata HARASIMOVÁ -
Online Unterricht in Deutsch als Fremdsprache
Richtárová Richtárová -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Rozvíjení sebehodnocení zaměřeného na mluvený projev u studentů učitelství němčiny jako cizího jazyka
Jana Veličková -
Dialogická složka v učebnicích češtiny jako cizího/druhého jazyka
Piotr Paweł Pierścieniak -
Využití slovotvorného významu v oblasti výuky češtiny jako druhého/cizího jazyka
Adriana Válková