Bc. Marina Savosina
Bachelor's thesis
Nové komunikační strategie na Internetu
New communication strategies on the Internet
Abstract:
Tato práce bude zaměřena na internet, zejména na nové trendy a strategie na internetu. Cílem této práce je však prozkoumat, jaké komunikační prostředky se užívají v procesu propagace značky vybrané evropské letecké společnosti online, a prokázat význam internetu jako jed-noho z nejdůležitějších nástrojů komunikace. Budou popsány teoretické poznatky komunikačních nástrojů na internetu, definice různých …moreAbstract:
This work will focus on the internet world, examining new trends and strategies. The aim of this work is to explore what communications tools are used in the process of online brand promotion of the selected european airline company, and to demonstrate the importance of the internet as one of the most significant tools of nowadays communication. Moreover, the theoretical knowledge of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a06t5/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2019
- Supervisor: Mgr. Pavel Kotyza
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Lucie Šindlářová -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
The Language of Social Media
Klára Schweinerová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová