Nové komunikační strategie na Internetu – Bc. Marina Savosina
Bc. Marina Savosina
Bakalářská práce
Nové komunikační strategie na Internetu
New communication strategies on the Internet
Anotace:
Tato práce bude zaměřena na internet, zejména na nové trendy a strategie na internetu. Cílem této práce je však prozkoumat, jaké komunikační prostředky se užívají v procesu propagace značky vybrané evropské letecké společnosti online, a prokázat význam internetu jako jed-noho z nejdůležitějších nástrojů komunikace. Budou popsány teoretické poznatky komunikačních nástrojů na internetu, definice různých …víceAbstract:
This work will focus on the internet world, examining new trends and strategies. The aim of this work is to explore what communications tools are used in the process of online brand promotion of the selected european airline company, and to demonstrate the importance of the internet as one of the most significant tools of nowadays communication. Moreover, the theoretical knowledge of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a06t5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2019
- Vedoucí: Mgr. Pavel Kotyza
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních sítí v aeroliniích se zaměřením na společnost České aerolinie
Lucie Šindlářová -
Social Media jako součást marketingové komunikace
Lukáš Pražák -
The Language of Social Media
Klára Schweinerová -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová