Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company – Ján Klimo
Ján Klimo
Master's thesis
Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company
Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout strategie, které ziskovým způsobem stimulují opakované nakupování zákazníků firmy Solosso, e-commerce start-upu, jenž produkuje na míru šité pánské košile. V zájmu dosažení vytyčeného cíle byl zpracován přehled literatury na toto téma společně s modely pro analýzu hodnoty zákazníků, které byly následně aplikovány na klientskou bázi firmy Solosso. Dále byl proveden výzkum mezi …viacAbstract:
The goal of this thesis is to propose strategies that profitably stimulate repeat purchase behaviour of Solosso's customers, Solosso being an e-commerce start-up producing custom made dress shirts. In order to accomplish the stated goal, research has been conducted into the existing body of literature about the subject, models for managing customers for value have been presented and applied on Solosso …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31579
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Miroslav Karlíček
- Oponent: Ota Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31579
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer Centric Reporting
David Jež -
The Millennial Shopper: Rethinking Customer Experience in the Digital Age
Zuzana Sleziaková -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Jana Hlaváčová -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Jana Rytířová -
Predictive modelling of customer value
Michał Zawal