Ján Klimo

Master's thesis

Stimulating Repeat Purchase Behavior: Case Study of Solosso Company

Stimulování opakovaného nakupování: Případová studie firmy Solosso
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout strategie, které ziskovým způsobem stimulují opakované nakupování zákazníků firmy Solosso, e-commerce start-upu, jenž produkuje na míru šité pánské košile. V zájmu dosažení vytyčeného cíle byl zpracován přehled literatury na toto téma společně s modely pro analýzu hodnoty zákazníků, které byly následně aplikovány na klientskou bázi firmy Solosso. Dále byl proveden výzkum mezi …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to propose strategies that profitably stimulate repeat purchase behaviour of Solosso's customers, Solosso being an e-commerce start-up producing custom made dress shirts. In order to accomplish the stated goal, research has been conducted into the existing body of literature about the subject, models for managing customers for value have been presented and applied on Solosso …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedúci: Miroslav Karlíček
  • Oponent: Ota Novotný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31579

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management