Tematika pranostik a pořekadel v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ v pojetí různých vyučovacích metod – Hermína Minářová
Hermína Minářová
Master's thesis
Tematika pranostik a pořekadel v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ v pojetí různých vyučovacích metod
The topic of weatrer lores and sayings in czech language lessons at primary schools using different teaching methods
Abstract:
V diplomové práci se zabývám možnostmi využití tematiky pranostik v hodinách českého jazyka na základní škole. Diplomovou práci jsem rozdělila na dvě části. V teoretické části objasňuji pojmy týkající se vzdělávací oblasti Český jazyk a literatura, tvořivosti, metod tvořivého vyučování, frazeologie. V praktické části jsou rozpracovány jednotlivé výukové jednotky s použitím různých didaktických metod …moreAbstract:
In the thesis I deal with the ways how to use the theme of weather lores in Czech language lessons at the elementary school. I have divided the diploma thesis into two parts. In the theoretical part I have explained some terms related to education of Czech language and literature, creativity, creative teaching methods, phraseology. In the practical part there are particular lessons using different …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Karel Dlabola
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINÁŘOVÁ, Hermína. \textit{Tematika pranostik a pořekadel v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ v pojetí různých vyučovacích metod}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Sciences, Humanities and Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/crqscq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Minářová, Hermína. Tematika pranostik a pořekadel v hodinách českého jazyka na 1. stupni ZŠ v pojetí různých vyučovacích metod. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of Sciences, Humanities and EducationMaster programme / field:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)
Theses on a related topic
-
Srovnání českých a německých učebnic pro vzdělávací oblast Člověk a jeho svět
Kateřina VÁŇOVÁ -
Specifika výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v českých školách v zahraničí
Lucie Grebíková -
Adaptace didaktických materiálů vybraných vzdělávacích obsahů pro vzdělávací oblast Člověk a příroda pro žáky se zrakovým postižením v základním vzdělávání
Jitka KREJČÍKOVÁ -
Vybrané metody pro výuku Výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ se zaměřením na vzdělávací oblast "Člověk jako jedinec"
Kateřina Hájková -
VYUŽITÍ REGIONÁLNÍCH PRVKŮ VE ŠKOLNÍM VZDĚLÁVACÍM PROGRAMU SE ZAMĚŘENÍM NA OBLAST ČESKÝ JAZYK A KOMUNIKACE
Renata Škeříková -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Čas v jazyce a jazyk v čase. Srovnání gramatického pojetí času a vývoje vybraných jednotek české a polské temporální terminologie
Kateřina Petrošová -
Práce s mechanizmy a projevy pozitivního a negativního transferu mezi ruštinou a češtinou při výuce ruského jazyka
Sendy Motin