Tereza Vašková
Bachelor's thesis
Social listening
Social Listening
Anotácia:
Tato bakalářská práce řeší využitelnost social media listeningu pro efektivní marketingovou komunikaci na sociálních médiích. Jejím cílem je zjistit, jak jsou vnímáni vybraní letečtí dopravci na sociálních médiích. Práce se zabývá nástroji social media listeningu a monitoringu, charakterizuje je, popisuje, jakým způsobem nástroje měří a jaké výsledky vyvozují. Výzkumná část porovnává výsledky z různých …viacAbstract:
This bachelor thesis is specifically concerned with the usability of social media listening for efficient marketing communication on social media. Its aim is to investigate how chosen air carriers are perceived on social media. The thesis deals with tools of social media listening and monitoring, characterizes them, describes tools’ measuring techniques and the results which the tools offer. The research …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81272
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2020
- Vedúci: Zuzana Kvítková
- Oponent: Martin Vaško
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81272
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Development of a Social Network Monitoring Framework and Key Performance Indicators for a Professional Haircare Company
Julia Elisabeth Maurer -
Využití trackovacích kódů a Facebook pixelu pro monitoring online marketingových aktivit
Milan Vostrý -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Comparative effectiveness analysis of social media monitoring tools
Pavlína Duffková -
Marketingová komunikace vybraných nízkonákladových leteckých dopravců na sociální síti Facebook
Lukáš Zdražil -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi