Bc. Renáta Jirasová, DiS.

Diplomová práce

Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování

Neuromarketing options for customer decision making
Anotace:
Diplomová práce obsahuje vědecké poznatky mozkových procesů, teorie a nové technologie, které vedly ke vzniku neuromarketingu, včetně rozboru jednotlivých neuro metod a příkladů uskutečněných výzkumů jak v České republice, tak v zahraničí. Zmíněny jsou etické aspekty a vyjádření odborníků k této problematice, nastíněny jsou i prognózy do budoucna. V praktické části je zrealizována výzkumná sonda zabývající …více
Abstract:
The thesis contains the scientific knowledge of brain processes, theories and new technologies that have led to the emergence of neuromarketing, including analysis of individual neuro methods and examples of research carried out in both the Czech Republic and abroad. Mentioned are the ethical aspects and the statements of experts on these issues. Outlined are also projections into the future. The research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní