Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování – Bc. Renáta Jirasová, DiS.
Bc. Renáta Jirasová, DiS.
Diplomová práce
Možnosti neuromarketingu pro zákaznické rozhodování
Neuromarketing options for customer decision making
Anotace:
Diplomová práce obsahuje vědecké poznatky mozkových procesů, teorie a nové technologie, které vedly ke vzniku neuromarketingu, včetně rozboru jednotlivých neuro metod a příkladů uskutečněných výzkumů jak v České republice, tak v zahraničí. Zmíněny jsou etické aspekty a vyjádření odborníků k této problematice, nastíněny jsou i prognózy do budoucna. V praktické části je zrealizována výzkumná sonda zabývající …víceAbstract:
The thesis contains the scientific knowledge of brain processes, theories and new technologies that have led to the emergence of neuromarketing, including analysis of individual neuro methods and examples of research carried out in both the Czech Republic and abroad. Mentioned are the ethical aspects and the statements of experts on these issues. Outlined are also projections into the future. The research …víceKlíčová slova
lidský mozek smyslové vnímání branding emoce limbický systém potřeby motivace nákupní chování neuromarketing funkční magnetická rezonance (fMRI) elektroencefalograf (EEG) oční kamera kódování mimiky obličeje etické aspekty neuromarketingové výzkumy human brain sensory perception emotion limbic system needs motivation shopping behaviour functional magnetic resonance imaging (fMRI) electroencephalography (EEG) eye tracking facial coding ethical aspects neuromarketing research
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xl4tf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluating the effect of therapy in patients with Parkinson's disease using functional Magnetic Resonance Imaging: pharmaco-fMRI
Martina Mračková -
Rychlé zobrazovací techniky MRI a jejich využití pro fMRI studie
Beáta Bachratá -
Aplikace dynamického kauzálního modelování a Grangerovy kauzality na fMRI data
Tereza Chmelíková -
Advanced imaging methods in patients with non-lesional epilepsy
Pavel Říha -
Vliv pohybových artefaktů na kvalitu fMRI dat
Vít Doležal -
Studium kognitivních a řečových funkcí u neurodegenerativních onemocnění mozku pomocí funkční magnetické rezonance
Nela Němcová Elfmarková -
Návrh a realizace softwaru pro automatizovanou analýzu mozkových aktivací z funkční magnetické rezonance pomocí umělé inteligence
Ondřej Burkot -
Vliv pohybových artefaktů na kvalitu fMRI dat
Vít Doležal