Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl – Alena Turková
Alena Turková
Master's thesis
Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl
Improvement of Customer Satisfaction Assessment System for Automotive Supplier
Abstract:
Diplomová práce „Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl“ je zaměřena na navržení a sjednocení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u firmy MGL s.r.o. Na základě těchto výsledků bude doporučen vhodný návrh ke zlepšení tohoto systému hodnocení. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky týkající se problematiky samotného zákazníka, komunikace …moreAbstract:
Thesis „Improvement of the Customer Satisfaction Assessment System at a supplier for the automotive industry“ is focused on designing and unifying the Customer Satisfaction Assessment System at MGL s.r.o. Based on these results, an appropriate proposal will be recommended to improve this rating system. The first part of the thesis is focused on the theoretical knowledge about the issues of the customer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/128787
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2018
- Supervisor: Zdenka Hofbruckerová
- Reader: Radek Gockert
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TURKOVÁ, Alena. \textit{Zlepšení systému hodnocení spokojenosti zákazníků u dodavatele pro automobilový průmysl}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2018. Available from: https://theses.cz/id/csif90/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíMaster programme / field:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management kvality
Theses on a related topic
-
Job Satisfaction of Employees in Mobile Companies in Czech Republic and Ireland
Tirth Kinkhabwala -
Analysis of Relationship between Czech On-line Banking and Client Satisfaction
JieWang Yan -
Stres a pracovní spokojenost u zaměstnanců ve služebním poměru Policie ČR
Tereza STAŇKOVÁ -
Evaluation of investment efficiency in the company Blažek PRAHA a.s.
Donát Velebný -
Hodnocení výkonu zaměstnanců jako součást HR aktivit v podniku
Jan Matoulek -
Increasing Efficiency through Application of New Methods in Logistics
Dominik Čadek -
Výkonnost firmy z pohledu moderních metod hodnocení výkonnosti
Bezpalko Bezpalko -
Evaluation of Economic Efficiency of the Investment Project in the Company
Yining Zhao