Didaktické hry ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět – Ivana Hanušová
Ivana Hanušová
Diplomová práce
Didaktické hry ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět
Didactic games of the analysis human being and his environment
Anotace:
Obsahem závěrečné práce „Didaktické hry ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět“ je pojetí didaktické hry jako jedné z metod výuky. V teoretické části je definována hra jako výuková metoda z pohledu několika autorů, dále význam hry v životě dítěte. Základ práce tvoří 26 didaktických her pro 1. ročník ke všem tematickým celkům této vzdělávací oblasti. Součástí empirické části této práce je průzkum …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM319
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Martina Maněnová
- Oponent: Martin Skutil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická hra ve výuce první pomoci pro žáky 2. stupně základní školy
Nikol PODLEŠÁKOVÁ -
Didaktická hra v primárním vzdělávání
Andrea Grácie FEŠAROVÁ -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako výuková metoda na 1. stupni ZŠ
Radoslav HANEL -
Didaktická hra jako nástroj pro rozvoj logicko-kombinačního myšlení žáka
Markéta Novotná -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová