Návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii – Klára Harvánková
Klára Harvánková
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii
Proposal of a Marketing Strategy for Starting a Business in Gastronomy
Anotace:
Cílem bakalářské práce je návrh marketingové strategie pro začínající podnikatelskou činnost v gastronomii. Teoretická část rozebírá předmětnou problematiku z pohledu pojmů a definic. Praktická část se zaměřuje na problematiku marketingové strategie, propagace a reklamy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.