Strategické plánování a jeho význam pro MSP – Bc. Ivana Papíková
Bc. Ivana Papíková
Diplomová práce
Strategické plánování a jeho význam pro MSP
Strategie planning and its importance in small and medium-sized enterprises
Anotace:
Ve své diplomové práci se zabývám významem strategického plánování v malých a středních podnicích. V teoretické části jsem se zaobírala jednotlivými strategickými plány, které by měli být součástí každého malého a středního podniku. Na teoretickou část navazuje část praktická, kde jsem pomocí SWOT analýzy vyhodnotila silné a slabé stránky, možné hrozby a příležitosti společnosti Crocodille. Doporučené …víceAbstract:
In my diploma thesis I deal with the importance of strategic planning in small and medium enterprises. In the theoretical part, I dealt with individual strategic plans that should be part of every small and medium enterprise. The theoretical part follows the practical part, where I used the SWOT analysis to evaluate the strengths and weaknesses, possible threats and opportunities of Crocodille. I have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/urmcf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Návrh marketingové a obchodní strategie firmy DELONG INSTRUMENTS, a. s.
Monika Štěpánová -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Služby zaměřené na volný čas a animaci v regionálních produktech turismu v oblasti Orlické hory a Podorlicko
Tereza Krejčová -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Nástroje měření návratnosti obchodních-marketingových investic a jejich využití v podnikové praxi
Martin Kosour -
Kulturní a sociální prostředí Spojených arabských emirátů
Eva Kindlová -
Návrh marketingové a obchodní strategie pro začínající startup v oblasti prodeje IT služeb
Lucie Šalomonová