Analýza konkurence internetových obchodů s vlasovými doplňky – Jitka Matějková
Jitka Matějková
Diplomová práce
Analýza konkurence internetových obchodů s vlasovými doplňky
Competitive Analysis of E-shops with Hair Accessories
Anotace:
V této práci jsem provedla analýzu konkurence internetového obchodu Clip-in.cz na trhu s vlasovými příčesy. Cílem marketingového výzkumu bylo porovnat produkty a služby konkurence metodou mystery shopping, zhodnotit konkurenční e-shopy pomocí primárního výzkumu a také zjistit kvalitu webových stránek. Daného cíle jsem dosáhla pomocí marketingových výzkumů a sekundárních informací. Na základě získaných …víceAbstract:
In this thesis I made the competiton analysis of the Internet shop Clip-in.cz on the market with hair hairpieces. The goal of the marketing research was to compare products and services of the competititon by the method of mystery shopping, assess the competitive e-shops by priimary research and also to find out their quality. I reached that goal by marketing researches and by secondary data. Based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79536
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Kateřina Cyprisová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An analysis of an impact of competition policy on a selected market
Tomáš Houška -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of the Optimal Way of Financing justification in the companyGazprom in Comparison with Chevron Corporation
Ellina Filimontseva -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový výzkum v určité vybrané firmě
Petra Viktorová -
Marketingový výzkum
Kateřina Bachurová -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Petr Beneš