Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu – Nicolle Tošovská
Nicolle Tošovská
Master's thesis
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Social networks and their use in the hotel industry
Abstract:
Cílem diplomové práce je zjištění vlivu prezentace hotelů na sociálních sítích na rozhodovacím procesu zákazníka. Šetření je prováděné na základě analýzy vybraných podniků a jejich aktivity na sociálních sítích a následně pomocí dotazníkového šetření, které vysvětluje důležitost prezentace hotelu na sociálních sítích u zákazníka při rozhodování o koupi ubytování. Pro účely této práce je popsáno chování …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the influence of the presentation of hotels on social networks on the customer's decision-making process. The survey is conducted on the basis of an analysis of selected companies and their activities on social networks. Then by means of questionnaire survey, which explains the importance of the presentation of the hotel on the social networks with the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79405
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2020
- Supervisor: Martin Vaško
- Reader: Blanka Bejdáková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
VYUŽITÍ NÁSTROJŮ ONLINE MARKETINGU VE VYBRANÉM HOTELOVÉM ZAŘÍZENÍ
Dominik Žák -
Využití online marketingu a nákladové analýzy ke zvýšení ziskovosti hotelu
Mario Sklenka -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík