Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu – Nicolle Tošovská
Nicolle Tošovská
Master's thesis
Sociální sítě a jejich využití v hotelovém průmyslu
Social networks and their use in the hotel industry
Anotácia:
Cílem diplomové práce je zjištění vlivu prezentace hotelů na sociálních sítích na rozhodovacím procesu zákazníka. Šetření je prováděné na základě analýzy vybraných podniků a jejich aktivity na sociálních sítích a následně pomocí dotazníkového šetření, které vysvětluje důležitost prezentace hotelu na sociálních sítích u zákazníka při rozhodování o koupi ubytování. Pro účely této práce je popsáno chování …viacAbstract:
The aim of the diploma thesis is to determine the influence of the presentation of hotels on social networks on the customer's decision-making process. The survey is conducted on the basis of an analysis of selected companies and their activities on social networks. Then by means of questionnaire survey, which explains the importance of the presentation of the hotel on the social networks with the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79405
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedúci: Martin Vaško
- Oponent: Blanka Bejdáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
VYUŽITÍ NÁSTROJŮ ONLINE MARKETINGU VE VYBRANÉM HOTELOVÉM ZAŘÍZENÍ
Dominik Žák -
Využití online marketingu a nákladové analýzy ke zvýšení ziskovosti hotelu
Mario Sklenka -
Social media in hotel marketing
Barbara Šinályová -
The Impact of Online Reviews on Customer's Buying Decisions
Edina Nagyová -
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Kristýna Kočí -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík