Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko – Bc. Daniel Vodák
Bc. Daniel Vodák
Master's thesis
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Assumptions of the marketing strategy of the tourist region Chrudimsko - Hlinecko
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením Marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko pro období 2020-2027. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali vypracovaný dokument Marketingová strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko měl vliv na zvýšení turismu v TO Chrudimsko-Hlinecko. Vedlejší cílem práce je navrhnout konkrétní doporučení pro další rozvoj marketingové strategie …moreAbstract:
Diploma thesis deals with the analysis and evaluation of the Marketing Strategy of the tourist area of Chrudim-Hlinecko for the period 2020-2027. The aim of the work is to analyze and evaluate whether the document Marketing strategy of the Chrudimsko-Hlinecko tourist area had an effect on the increase of tourism in the TO Chrudimsko-Hlinecko. A secondary goal of the work is to propose concrete recommendations …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/lc4sh/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Reader: Ing. Anna Ulrichová, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry
Theses on a related topic
-
Hodnocení činností Místní akční skupiny Mikroregionu Telčsko
Petr Opatrný -
Rozvoj obcí v působnosti Místní akční skupiny mikroregionu Buchlov
Kateřina Pokorná -
Rozvoj kultury mikroregionu Strážnicko a role neziskových organizací a místních akčních skupin
Monika Střelcová -
Socio-ekonomické zhodnocení činnosti mikroregionů ve srovnání s místními akčními skupinami
Libor Urban -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie Prague Apartment Group
Quynh Anh Le -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Marketingová strategie a analýza vybraného podniku Ilim Group OAO v Rusku
Anastasia Pervushina