Bc. Daniel Vodák

Master's thesis

Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko

Assumptions of the marketing strategy of the tourist region Chrudimsko - Hlinecko
Abstract:
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením Marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko pro období 2020-2027. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali vypracovaný dokument Marketingová strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko měl vliv na zvýšení turismu v TO Chrudimsko-Hlinecko. Vedlejší cílem práce je navrhnout konkrétní doporučení pro další rozvoj marketingové strategie …more
Abstract:
Diploma thesis deals with the analysis and evaluation of the Marketing Strategy of the tourist area of Chrudim-Hlinecko for the period 2020-2027. The aim of the work is to analyze and evaluate whether the document Marketing strategy of the Chrudimsko-Hlinecko tourist area had an effect on the increase of tourism in the TO Chrudimsko-Hlinecko. A secondary goal of the work is to propose concrete recommendations …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Anna Ulrichová, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Master programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Destination Management in the Tourism Industry