Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko – Bc. Daniel Vodák
Bc. Daniel Vodák
Diplomová práce
Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko
Assumptions of the marketing strategy of the tourist region Chrudimsko - Hlinecko
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou a hodnocením Marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko pro období 2020-2027. Cílem práce je zanalyzovat a zhodnotit, zdali vypracovaný dokument Marketingová strategie turistické oblasti Chrudimsko-Hlinecko měl vliv na zvýšení turismu v TO Chrudimsko-Hlinecko. Vedlejší cílem práce je navrhnout konkrétní doporučení pro další rozvoj marketingové strategie …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the analysis and evaluation of the Marketing Strategy of the tourist area of Chrudim-Hlinecko for the period 2020-2027. The aim of the work is to analyze and evaluate whether the document Marketing strategy of the Chrudimsko-Hlinecko tourist area had an effect on the increase of tourism in the TO Chrudimsko-Hlinecko. A secondary goal of the work is to propose concrete recommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.ucp.cz/th/lc4sh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Attl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Anna Ulrichová, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODÁK, Daniel. \textit{Předpoklady marketingové strategie turistické oblasti Chrudimsko - Hlinecko}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/csxx0u/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
Magisterský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení činností Místní akční skupiny Mikroregionu Telčsko
Petr Opatrný -
Rozvoj obcí v působnosti Místní akční skupiny mikroregionu Buchlov
Kateřina Pokorná -
Rozvoj kultury mikroregionu Strážnicko a role neziskových organizací a místních akčních skupin
Monika Střelcová -
Socio-ekonomické zhodnocení činnosti mikroregionů ve srovnání s místními akčními skupinami
Libor Urban -
Marketingová strategie Izonex Group s.r.o.
Roman Petruška -
Marketingová strategie Prague Apartment Group
Quynh Anh Le -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Marketingová strategie a analýza vybraného podniku Ilim Group OAO v Rusku
Anastasia Pervushina