Bc. Kerolain Pimenova

Bachelor's thesis

Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP

Strategy of Customer Relationship
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice CRM a jeho zavedení do konkrétního podniku. Cílem této práce je na základě analýzy současného stavu CRM konkrétního podniku vytvořit návrhy a doporučení pro novou strategii řízení vztahů se zákazníky. Dílčím cílem práce je doporučit některé moderní techniky a nástroje pro efektivní vztahový marketing a implementovat je do vybraného podniku. V práci je zkoumána …more
Abstract:
Bachelor thesis is devoted to CRM and its implementation in the particular company. The aim of this thesis is based on an analysis of current CRM of the particular company to develop proposals and recommendations for a new strategy for customer relationship management. The mail objective is to recommend some modern techniques and tools for effective relationship marketing and to deploy them to the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 15. 6. 2017
  • Supervisor: Ing. Pavel Babka, MBA
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní