Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP – Bc. Kerolain Pimenova
Bc. Kerolain Pimenova
Bachelor's thesis
Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP
Strategy of Customer Relationship
Abstract:
Bakalářská práce je věnována problematice CRM a jeho zavedení do konkrétního podniku. Cílem této práce je na základě analýzy současného stavu CRM konkrétního podniku vytvořit návrhy a doporučení pro novou strategii řízení vztahů se zákazníky. Dílčím cílem práce je doporučit některé moderní techniky a nástroje pro efektivní vztahový marketing a implementovat je do vybraného podniku. V práci je zkoumána …moreAbstract:
Bachelor thesis is devoted to CRM and its implementation in the particular company. The aim of this thesis is based on an analysis of current CRM of the particular company to develop proposals and recommendations for a new strategy for customer relationship management. The mail objective is to recommend some modern techniques and tools for effective relationship marketing and to deploy them to the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/epxzu/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Pavel Babka, MBA
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík -
Role hodnototvorného procesu zákazníka v celkovém marketingovém procesu společnosti - Případová studie společnosti Carrier chladicí technika CZ s. r. o.
Miloš Šetka -
Optimalizace hodnototvorného procesu v podniku
David Martinec -
Metodiky a důvody zkoumání hodnototvorného procesu společnosti a rozbor jeho klíčového významu pro řízení vztahu mezi dodavatelem a touto společností. Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu.
Helena Ulrychová -
MIGRATION POLICY OF THE RUSSIAN FEDERATION
Ksenia Yugova -
Aktivátory a inhibitory sociálních médii ve vztahu k rozvoji MSP na příkladu MSP působících v sektoru služeb v Ghaně
John Amoah -
Alternativní metody financování MSP
Pavel Kos -
Využití bankrotních a bonitních modelů pro hodnocení finančního zdraví MSP
Anna Nesterenko