Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě – Bc. Jan DVOŘÁK
Bc. Jan DVOŘÁK
Master's thesis
Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě
Market opportunity analysis for Halal products in the selected online store
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na seznámení autora se základními islámskými hodnotami, principy a zásadami, které je důležité brát v potaz v případě, že se společnost chystá obsluhovat celé islámské trhy či muslimské minority v neislámských zemích. Práce obsahuje kapitolu, která se speciálně zaměřuje na velice důležitou problematiku halal a haram v oblasti potravin, drogistického a hygienického zboží …moreAbstract:
The master's thesis is focused on introduction of basic Islamic values and principles which is necessary to consider when operating on Islamic markets or serving to Islamic minorities in non-muslim countries. The thesis content includes a chapter analyzing a very important characteristics of Halal and Haram in areas of groceries, drugstore and hygienic goods covering as well as the basis and methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DVOŘÁK, Jan. \textit{Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ct6gta/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
DVOŘÁK, Jan. Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Analysis of the Spirits Market and Potencial Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Stojna Antovska -
Marketing zaměřený na seniory
Yuliya Byelikova -
Islam v Európe
Anna Karabiňošová -
La coexistence de l’islam et de l’Eglise catholique en France contemporaine : leur présence dans la société française et le dialogue
Ludmila Terezie Cinerová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Impact of internal controls on financial position and performance of the chosen company from Bangladesh
Mazbaul Islam -
Employing Cellulographics to understand the use of online pharmacy applications among senior citizens
Tohidul Islam