Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě – Bc. Jan DVOŘÁK
Bc. Jan DVOŘÁK
Diplomová práce
Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě
Market opportunity analysis for Halal products in the selected online store
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na seznámení autora se základními islámskými hodnotami, principy a zásadami, které je důležité brát v potaz v případě, že se společnost chystá obsluhovat celé islámské trhy či muslimské minority v neislámských zemích. Práce obsahuje kapitolu, která se speciálně zaměřuje na velice důležitou problematiku halal a haram v oblasti potravin, drogistického a hygienického zboží …víceAbstract:
The master's thesis is focused on introduction of basic Islamic values and principles which is necessary to consider when operating on Islamic markets or serving to Islamic minorities in non-muslim countries. The thesis content includes a chapter analyzing a very important characteristics of Halal and Haram in areas of groceries, drugstore and hygienic goods covering as well as the basis and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DVOŘÁK, Jan. Analýza tržní příležitosti pro produkty halal ve vybraném internetovém obchodě. Plzeň, 2021. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Internationalisation of business and global marketing
Oleksandra Sokalska -
Analysis of the Spirits Market and Potencial Implications for Marketing Strategy in Macedonia
Stojna Antovska -
Marketing zaměřený na seniory
Yuliya Byelikova -
Islam v Európe
Anna Karabiňošová -
La coexistence de l’islam et de l’Eglise catholique en France contemporaine : leur présence dans la société française et le dialogue
Ludmila Terezie Cinerová -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Employing Cellulographics to understand the use of online pharmacy applications among senior citizens
Tohidul Islam -
Impact of internal controls on financial position and performance of the chosen company from Bangladesh
Mazbaul Islam