Obraz rodiny ve výpovědích dětí označených specifickými poruchami chování – Mgr. Renáta Votavová
Mgr. Renáta Votavová
Master's thesis
Obraz rodiny ve výpovědích dětí označených specifickými poruchami chování
The image of family in the testimonies of children identified with specific behavioral
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou specifické poruchy chování dětí a jejich vztahů jak v rodinném zázemí, tak i ve vztazích mimo rodinu. Tato diplomová práce se v teoretické části zabývá poruchami chování a specifickými poruchami chování, etiologii, diagnostikou a možnosti nápravy. V dalším oddílu teoretické části se tato práce zabývá úlohou základní školy speciální v Praze Zlíchově, která pečuje o děti …moreAbstract:
The theme of my thesis is specific children disorder of behavior and relationships between the family background, as well as the relationships outside of their family. In the theoretical part of thesis I dedicate about disorders of behavior and specific behavioral disorders, etiology, diagnosis and possibility correctives. In the next section the theoretical part of thesis deals with the role of special …moreKeywords
Specifické poruchy chování diagnostika poruch chování metody výuky výchova dítěte výzkumná metoda Meaning Constitution Analysis hyperaktivní dítě specific children disorder of behavior diagnosis of disorder methods of learning child education researching method Meaning Constitution Analysis a attention deficit hyperactivity disorder (A.D.H.D.) child
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yc7qx/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2013
- Supervisor: Mgr. Barbara Strobachová, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
-
Srovnání objektivního a subjektivního hodnocení grafomotorických dovedností u dětí s dysgrafií a hyperaktivní poruchou pozornosti.
Kamila Toráčová -
Pozitivní vliv rodiny na vývoj dítěte s ADHD a jeho socializaci a chování ve škole
Lenka Nekužová -
Nemáme domov: Zkušenost lidí s nedobrovolnou ztrátou domova s využitím metody Meaning Constitution Analysis
Lenka Pavlová -
Analýza štruktúry významov skúseností žien v klimaktériu pomocou metódy Meaning Constitution Analysis
Júlia Šimeková -
Diagnostický potenciál metody Meaning Constitution Analysis
Barbara Strobachová -
Postoje pedagogů k rané diagnostice poruch chování u dětí předškolního věku
Vlaďka Stávková -
Projevy a důsledky poruch chování u žáků základních škol
Daniel Pokorný -
Specifické poruchy chování a učení, jejich diagnostika a náprava
Marek Przybyla