David Řepa

Bakalářská práce

Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro

Marketing stratégy for the gastronomic enterprise Nejen Bistro
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii gastronomického podniku Nejen Bistro. Na základě vnitřních a vnějších analýz firemního prostředí je vypracován návrh marketingových aktivit, které mohou restauraci pomoci v tak konkurenčním prostředí jako je právě pohostinství. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které má za úkol zjistit aktuální chování hostů, jaké je jejich povědomí o firmě …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of a gastronomic enterprise Not Only Bistro. On the basis of internal and external analyses of the corporate environment, a proposal of marketing activities that can help the restaurant in such a competitive environment as the hospitality industry is developed. The thesis also includes a questionnaire survey to find out the current behaviour …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
  • Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON