Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro – David Řepa
David Řepa
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro gastronomický podnik Nejen Bistro
Marketing stratégy for the gastronomic enterprise Nejen Bistro
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii gastronomického podniku Nejen Bistro. Na základě vnitřních a vnějších analýz firemního prostředí je vypracován návrh marketingových aktivit, které mohou restauraci pomoci v tak konkurenčním prostředí jako je právě pohostinství. Součástí práce je i dotazníkové šetření, které má za úkol zjistit aktuální chování hostů, jaké je jejich povědomí o firmě …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing strategy of a gastronomic enterprise Not Only Bistro. On the basis of internal and external analyses of the corporate environment, a proposal of marketing activities that can help the restaurant in such a competitive environment as the hospitality industry is developed. The thesis also includes a questionnaire survey to find out the current behaviour …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jitka Ludvíková
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Personální marketing a jeho implementace ve vybrané organizaci
Pavlína Krausová -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Event marketing, Konference design & marketing
Ondřej Běnek -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Vlastimil Holík