Specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B – Iva BLECHOVÁ
Iva BLECHOVÁ
Bachelor's thesis
Specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B
Marketing mix specifics of a specialty shop of the H & B company
Abstract:
Tato práce je zaměřena na specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B. Správně sestavený marketingový mix je klíčový pro úspěch každého podniku v konkurenčním prostředí trhu. Teoretická část práce shrnuje poznatky z odborné literatury týkající se situační analýzy a marketingového mixu. Na základě informací získaných vlastními pozorováními a rozhovory s managementem a zaměstnanci …moreAbstract:
This thesis is focused on marketing mix specifics of a specialty shop of the H & B company. Well designed marketing mix is crucial for the success of any business in the competitive environment of the market. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge from professional literature dealing with situation analysis and marketing mix. Based on the information gathered through personal observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Accessible from:: 24. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BLECHOVÁ, Iva. Specifika marketingového mixu specializované prodejny firmy H & B. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.