Meditace jako součást výuky na středních školách – Jana Hrazdílková
Jana Hrazdílková
Diplomová práce
Meditace jako součást výuky na středních školách
Meditation as s part of teach lessons at secondary schools
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na využití technik meditace ve školním prostředí v rámci výuky společenských věd. Meditace je pojata jako jeden ze způsobů vypořádávání se s náročnými mimořádnými i každodenními stresovými situacemi. Teoretická část práce se opírá o školské dokumenty (RVP G, ŠVP) a odbornou literaturu, která obsahuje informace o jednotlivých způsobech meditace, základních postupech a možnostech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2022
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM7032
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2022
- Vedoucí: Mgr. Vanda Vaníčková, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Martin Paleček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 2. 2022 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - český jazyk a literatura, Učitelství pro střední školy - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů ekonomických předmětů na střední škole k přípravě na výuku s důrazem na využití informační techniky
Dana Kavková -
Specifika vlivu angličtiny na výuku ruštiny na střední škole a jejich využití (na příkladu slovní zásoby).
Eva Bajerová -
Vliv distanční výuky na učitele odborného výcviku a na žáky střední odborné školy
Lenka Špičková -
Vliv digitalizace na účetní profesi s přesahem na výuku účetnictví na středních školách v České republice
Sabina Lorencová -
Využití projektové metody při výuce židovské problematiky na středních školách na příkladu města Svitavy
David Grolich -
Výuka ochrany obyvatelstva na středních školách se zaměřením na zdravotně znevýhodněné osoby
Tomáš Mazák -
Osobnost pedagoga na střední odborné škole a jeho vliv na žáky
Věra Kuchařová -
Využití projektové metody při výuce problematiky atentátu na Heydricha a heydrichiády na středních školách
Jan Juračka
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
8. 2. 2022
Kohout, J.
8. 2. 2022