Bc. Veronika Štolfová

Bakalářská práce

Gamifikace ve výuce pomocí nástroje Classcraft

Gamification in education using Classcraft tool
Anotace:
Tématem teoretické části práce je vymezení problematiky gamifikace a rozebrání vybraných gamifikačních nástrojů coby didaktické možnosti v rámci školní výuky. Součástí je popis prostředí aplikace ClassCraft a srovnání s dalšími prostředími vhodnými pro výuku. Cílem výzkumné části práce je zjištění dosavadního využití gamifikace ve výuce a zkušeností s těmito prvky ve výuce a v životě skrze dotazník …více
Abstract:
The topic of the theoretical part of the bachelor thesis is to define the issue of gamification and analysis of selected gamification tools as a didactic option in education. It includes a description of the ClassCraft application environment and a comparison with other environments suitable for teaching. The research part of the work aims to find out the current use of gamification in teaching and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Karel Picka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Dějepis se zaměřením na vzdělávání / Technická a informační výchova se zaměřením na vzdělávání