Úroveň jazykových schopností čtyřletých dětí – Mgr. Barbora Hroncová
Mgr. Barbora Hroncová
Master's thesis
Úroveň jazykových schopností čtyřletých dětí
Language skills of four year children
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zkoumáním řečových dovedností předškolních dětí ve věkovém rozmezí čtyř let a šesti měsíců po čtyři roky jedenáct měsíců. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a výzkumnou. .První kapitola obsahuje teoretická východiska, věnuje se vývoji dítěte předškolního věku a vzdělávání předškolních dětí v České republice. Druhá kapitola se zabývá vývojem a rozvojem dítěte předškolního …moreAbstract:
This thesis examines the language skills of preschool children ranging in age from four years and six months for four years and eleven months. The thesis is divided into two parts: theoretical and research part. First chapter provides the theoretical background, focusing on preschoolchild development and education in the Czech Republic. the second chapter deals with the development of preschool age …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bitc3/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2016
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Development of a small open economy with labour market frictions in times of crisis : Non-stationary DSGE model of the Czech economy
Jakub Moučka -
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Applying CA to the Understanding of How Interactional Teaching Strategies Contribute to the Development of Communicative Competence: A Case Study of Online English Lessons Delivered to a Group of Four Mature Students
Simona KOUBOVÁ -
Development of a digital service’s prototype for building a personal development trajectory of Master's degree graduates
Anastasia Kolmykova -
The development of a Romani pupil's English learning strategies after six months of tutoring
Hana Bartlová -
Ergoterapeutická intervence u dítěte s diagnózami vývojová dyspraxie a vývojová dysfázie v předškolním věku
Michaela VODHÁNĚLOVÁ -
Vývojová dysfázie v předškolním věku
Kateřina Kravarová -
Edukace dětí s diagnózou vývojová dysfázie v předškolním a mladším školním věku
Jiřina Meteláková