Analýza sentimentu v příspěvcích na sociální síti Twitter – Mgr. Josef Buryan
Mgr. Josef Buryan
Bachelor's thesis
Analýza sentimentu v příspěvcích na sociální síti Twitter
Twitter contributions sentiment analysis
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou sentimentu na sociální síti Twitter za pomocí jazykového korpusu. V první části je popsána problematika sentimentu na sociálních sítích a navržen postup analýzy pomocí n-gramů. Další část popisuje problémy, ke kterým dochází při analyzování sentimentu na krátkém textu. Následuje porovnání nástrojů zabývajících se analýzou sentimentu na sociální síti Twitter. Závěr popisuje …viacAbstract:
This thesis deals with the sentiment analysis of the social network Twitter using text corpus. In the first part there are the described matters of sentiment on social networks and there is also the designed process of analysis which uses n-grams. The next part focuses on the problems which are typical for the sentiment analysis of a short text. This part is followed by a chapter about comparing tools …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/huz29/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedúci: Mgr. Luděk Bártek, Ph.D.
- Oponent: RNDr. BcA. Tereza Pařilová, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sentimentu pro komentáře na sociálních sítích pomocí řešení úlohy klasifikace
Olha Arsenych -
Analýza sentimentu na sociální síti Twitter
Jakub HAIN -
Analýza sentimentu príspevkov sociálnej siete Twitter
Lenka Šťastná -
Analýza sentimentu fotbalových tweetů
Damir Kan -
Výkonnost cloudových platforem při určení sentimentu
Daniel Dvořák -
Predikce akciových výnosů pomocí analýzy sentimentu sociálních médií
Patrik Charamza -
Soft computingové techniky pro analýzu sentimentu a výběr příznaků
Raphael Kwaku Botchway -
Sociální CRM se zaměřením na analýzu sentimentu
Martin Kohout