Bc. Eva CZERNEROVÁ, DiS.

Diplomová práce

Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu

The effect of mentoring on a beginning teacher in the adaptation process
Anotace:
Diplomová práce se věnuje účinku mentoringu na začínajícího učitele v adaptačním procesu, zároveň hledá, zdali je současný mentoring opravdu smysluplný a neuvádí zbytečně profesně mladé pedagogy do stresových situací s přihlédnutím na jejich osobnost věk a vzdělání rodičů. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První pojednává o učitelích obecně, následující dvě podkapitoly nastiňují problematiku …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the effect of mentoring on a novice teacher in the adaptation process; at the same time it seeks to find whether the current mentoring is really meaningful and does not unnecessarily put novice teachers into stressful situations, taking into account their personality, their age and the education of their parents. The theoretical part is divided into three chapters. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CZERNEROVÁ, Eva. Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta