Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu – Bc. Eva CZERNEROVÁ, DiS.
Bc. Eva CZERNEROVÁ, DiS.
Master's thesis
Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu
The effect of mentoring on a beginning teacher in the adaptation process
Abstract:
Diplomová práce se věnuje účinku mentoringu na začínajícího učitele v adaptačním procesu, zároveň hledá, zdali je současný mentoring opravdu smysluplný a neuvádí zbytečně profesně mladé pedagogy do stresových situací s přihlédnutím na jejich osobnost věk a vzdělání rodičů. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První pojednává o učitelích obecně, následující dvě podkapitoly nastiňují problematiku …moreAbstract:
This diploma thesis focuses on the effect of mentoring on a novice teacher in the adaptation process; at the same time it seeks to find whether the current mentoring is really meaningful and does not unnecessarily put novice teachers into stressful situations, taking into account their personality, their age and the education of their parents. The theoretical part is divided into three chapters. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Chmura, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CZERNEROVÁ, Eva. Účinek mentoringu na začínajícího učitele v rámci adaptačního procesu. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching Specialist Subjects / Učitelství odborných předmětů
Theses on a related topic
-
Začínající učitel a ICT
Michal Rambousek -
Adaptační období pro začínající učitele – srovnání koncepce v Rakousku a České republice
Veronika Klusoňová -
Začínající učitel na vybrané běžné základní škole pohledem hlavního aktéra
Monika Zahrádková -
Začínající učitel na 1. stupni základní školy
Pavlína KLAUDOVÁ -
Proces uvádění začínajících učitelů na prvním stupni základní školy pohledem jeho aktérů
Edita Staňková -
Adaptační proces začínajícího učitele
Roman Vávra -
Rozvoj kreativních kompetencí ve startup prostředí skrze mentoring
Pavlína Mišáková -
Mentoring a vliv mentora na vybrané žáky 2. stupně ZŠ Blažkova
Markéta Klímová