Vliv podnikové kultury na uplatňování konceptu CSR – Ondřej Mareš
Ondřej Mareš
Bachelor's thesis
Vliv podnikové kultury na uplatňování konceptu CSR
The influence of corporate culture on the application of the CSR concept
Abstract:
Záměrem této bakalářské práce je stanovení typu kultury vybraného podniku a analýza jejího vlinu na aktivity CSR (Corporate social responsibility). Jsou zde popsány základní pojmy z oblasti podnikové kultury a CSR, včetně tří typologií organizačních kultur, z nichž jedna je implementována do zkoumaného podniku. Dominance jednotlivých typů kultur jsou popsány na základě analýzy vybraného podniku.Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to determine the type of culture of the selected company and analyze its impact on Corporate Social Responsibility activities. It describes the basic concepts of corporate culture and CSR, including three typologies of organizational cultures, one of which is implemented in the researched company. The dominances of individual types of cultures are described on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Mlázovský
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Mareš, Ondřej. Vliv podnikové kultury na uplatňování konceptu CSR. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Operation in Enterprises
Theses on a related topic
-
CSR aktivity společnosti Nestlé v České republice
Kateřina Vlková -
Mimoekonomické aktivity podniku a jeho společenská zodpovědnost
Veronika Pekařová -
CSR aktivity vybranej značky
Barbora Marečková -
Společensky odpovědné aktivity firem směrem k zaměstnancům
Kateřina Trsková -
CSR aktivity společnosti Unilever a jejich dopad na společnost
Tamara Sumegová -
Komparace aktivit společenské odpovědnosti a udržitelnosti vybraných subjektů
Kateřina ŠESTÁKOVÁ -
Vnímání aktivit společenské odpovědnosti firem zákazníky a jejich dopad na chování spotřebitelů
Amrita Saigal -
Analýza vybraných personálních činností podniku se zřetelem k míře podpory žádoucího obsahu podnikové kultury
Aneta Bajková