Petra Rakowská
Diplomová práce
Vstup české firmy na čínský trh
Czech company's entry into the chinese market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vstupem české společnosti, konkrétně firmy Opavia - LU, s.r.o., na čínský trh. Cílem této práce je vypracovat podnikatelský plán a navrhnout jednotlivé kroky směřující k penetraci čínského trhu cukrovinek, jakožto i vhodnou strategii v rámci marketingového mixu. Strategie je navržena na základě získaných teoretických poznatků, které jsou obsahem zejména teoretické části této …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the entry of the Czech company, namely Opavia - LU, s.r.o., into the Chinese market. The aim of this paper is to develop a business plan and to propose individual steps towards the penetration of the Chinese confectionery market as well as an appropriate strategy within the marketing mix. The strategy is designed on the basis of acquired theoretical knowledge, which is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 2. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/75264
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 1. 2019
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/75264
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vybraného podnikatelského subjektu
Michaela Řeháková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Klára Milatová -
Analýza marketingové strategie reklamní agentury
Šárka Jodlová -
Marketingová strategie podnikatelského subjektu
Lucie Königsmarková -
Marketingová strategie podnikatelského inkubátoru Point One
Luboš Ducháček -
Marketingová strategie projektu zážitkového cestování
Jakub Fürych -
Marketingová strategie podniku pro expanzi na evropské trhy
David Kryštof -
Příprava obchodní a marketingové strategie pro podnikatelský záměr skokového zvětšení malé společnosti.
Kateřina Kuncová