Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu – Sabina Stružková
Sabina Stružková
Bachelor's thesis
Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu
The Role of Customer's Trust in Shopping Aranys Jewelry On-line
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je posoudit nákupní chování spotřebitelů na internetu se zaměřením na roli jejich důvěry při nakupování šperků prostřednictvím internetu a poskytnout vhodná doporučení, která zvýší důvěru pro e-shop Aranys zabývající se prodejem šperků. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část vychází z literární rešerše, která souvisí s důvěrou spotřebitelů …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyze the buying behavior of consumers with the focus on the role of their trust when shopping jewelry on the Internet and find solutions as well as recommendations for the Aranys e-shop, which deals with jewelry selling. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part is based on literature research related to consumer trust …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Stružková, Sabina. Role důvěry při nakupování šperků Aranys na internetu . Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů nákupního chování spotřebitelů na internetu v závislosti na věkové kategorii
Jana Matušincová -
Chování spotřebitele při nakupování elektroniky na internetu
Marie ŠELMÁTOVÁ -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Margita Azizi -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Jan Kalaš