Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017 – Petr Dostál
Petr Dostál
Bachelor's thesis
Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017
Manipulation Techniques used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party during the 2017 parliamentary election
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá manipulativním marketingem politických stran, přesněji stran SPD a Pirátská strana v parlamentních volbách v roce 2017. Jejím účelem je zjistit, která z těchto vyjmenovaných stran byla ve své volební kampani přesvědčivější i za využití manipulačních technik. Práce je rozdělena na dvě části. V té první, teoretické, jsou vymeze-ny pojmy spojené s politickým marketingem …moreAbstract:
This Bachelor thesis "Manipulation techniques used by the Freedom and Direct Democracy Party and the Czech Pirate Party during the 2017 parliamentary election" is about manipu-latvi marketing of political parties, specifically SPD and Pirate Party during the 2017 parli-amentary election. It aims to find out, which one of hese parties was more succesfull at their political campaign to parliament and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOSTÁL, Petr. \textit{Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Available from: https://theses.cz/id/cuoeif/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dostál, Petr. Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Datově-vizualizační manipulace v politické komunikaci na Facebooku
Dominik Jirotka -
Jazykové techniky manipulace v ruském politickém diskurzu.
Alina KYRSANOVA -
Propagace v politickém marketingu jako zdroj manipulace
Kristina Ryazanova -
Média a moc v kontextu manipulace mas vládnoucími elitami a politickými centry moci v Evropě 20. století
Lucie Pavlíčková -
Volební manipulace v Zambii po roce 1990
Vlastimil Brychnáč -
Úspěch koalice Spolu ve volbách 2021 a vybrané nástroje politického marketingu
Anita Šálková -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Nástroje a efektivnost politického marketingu
Anastasiia Antcupova